Parametry procesu determinują głos klienta

Sławomir Zabawa

Od 2011 roku specjalizuje się w obszarze zarządzania i doskonalenia procesów za pomocą metod i koncepcji Lean Six Sigma i TPM. 

Z wykształcenia jestem technologiem żywności z specjalizacją zarządzania i inżynierii produkcji. Ukończyłem Uniwersystet Przyrodniczy we Wrocławiu oraz Politechnikę Opolską.

Moje zamiłowanie kulturą Lean Six Sigma pozwoliło mi uzyskaź tytuł Lean Six Sigma Master Black Belt

Opublikowano 07.15.2020

Ostatnim wpisem rozpoczęliśmy dyskusję na temat kształtowania jakości produktu oraz oczekiwań klienta. Już za kilka dni pokażemy, jak parametry procesu kształtują finalny produkt lub usługę. Dowiedziecie się też, jak połączyć te dwa elementy w logiczną całość i wykorzystać w praktyce. Zapraszam do przeczytania.

0 komentarzy

Wyślij komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Share This