Czy dobrze definiujesz głos klienta?

Sławomir Zabawa

Od 2011 roku specjalizuje się w obszarze zarządzania i doskonalenia procesów za pomocą metod i koncepcji Lean Six Sigma i TPM. 

Z wykształcenia jestem technologiem żywności z specjalizacją zarządzania i inżynierii produkcji. Ukończyłem Uniwersystet Przyrodniczy we Wrocławiu oraz Politechnikę Opolską.

Moje zamiłowanie kulturą Lean Six Sigma pozwoliło mi uzyskaź tytuł Lean Six Sigma Master Black Belt

Opublikowano 07.08.2020

Cześć Six Sigmowcy.

Dziękuję za podzieleniem się Waszym zdaniem w naszej ankiecie. Zdecydowaliście, że kolejne artykuły dotyczyć będą rozumienia roli klienta w procesie produkcyjno – usługowym. Poznamy metody definiowania głosu klienta, głosu procesu. Dowiemy się, jak łączą się z kluczowymi wskaźnikami procesu oraz jak w to wszystko wpisują się kluczowe wskaźniki aktywności.

Zapraszam już za kilka dni do przeczytania pierwszego wpisu z tej serii.

Jeśli wam się podoba, dajcie proszę łapkę w górę.

0 komentarzy

Wyślij komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Share This